Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 12 april 2018

Window

Hallo allemaal,

Vorige week was bij Noor & Zo de blauwe raam mal in de product inspiratie. Ik ben er ook mee aan de slag gegaan. Ik had jullie al wat laten zien op facebook. En dit is dan het eindresultaat geworden. Iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn haha.  


Ik ben begonnen door de Dutch Doobadoo Mask Art Bricks op het papier te leggen. Vooraf heb ik de mal overgenomen op printpapier. Dit op het Strathmore Mixed Media papier gelegd en daarna de mask erop. Die heb ik ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta. Nadat dit opgedroogd was, heb ik het een kleurtje gegeven met de Versamagic. Eerst 2 kleuren bruin en daarna nog wat zwarte vegen aangebracht.

Dutch Mask Art Bricks
470.715.002 

Hierna was de groene en blauwe versamagic aan de beurt. 

Voor het raam heb ik de Paper Art Flower Pots gebruikt. Voordat ik ze uit het vel knipte, heb ik ze eerst ingekleurd met de brushmarkers.

Dutch Paper Art Flower Pots
472.948.019



Voordat ik het raam erop plak, stempel ik eerst de boom (van Noor! Design) op de achtergrond. En de schop en bezem mochten natuurlijk niet ontbreken. 

Linksboven heb ik een Dutch Doobadoo Paper Art Luchtballon geplakt.

Dutch Paper Art Airballoons/Clouds
472.948.048


Aan de rechterkant heb ik de leuke brievenbus (Noor! Design) en gieter (ook Noor! Design) geplakt. De gieter heb ik gestanst uit zilverkleurig papier en de ge-emboste gedeeltes bruin gekleurd. De brievenbus is uit zwart cardstock gestanst en daarna de ge-emboste gedeeltes met witte inkt gekleurd.

Natuurlijk mogen de vogeltjes in de lucht niet ontbreken. Deze heb ik gemaakt met de Dutch Doobado Mask Art Sky en zwarte versamagic.

Dutch Mask Art Sky
470.715.401

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.

6002/0509 Blauw Ramen  470.715.002 Mask Art A5 Bricks  470.715.401 Mask Art A6 Sky  


870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml  472.948.019 Laser Paper Art A5 Flower Pots  6002/0503 One of a Kind Tuinset

6003/3002 Little Happines brievenbus  870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm  472.948.048 Laser Paper Art A5 Airballoon/clouds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten