Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 4 december 2017

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #34

Hallo allemaal,

Kijk eens hoe leuk de nieuwe challenge is voor je kerst- of winterkaarten? Doe je weer mee?


Deze keer hebben we een Card Art model gekozen van de gave huisjes.

En dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden.


De basis van de huisjesmal heb ik overgenomen uit kraft papier. Daarna de binnenmaten overgenomen uit designpapier Misty Winter van Noor! Design.

Op het middelste huisje heb ik de gave Card Art Windows geplakt. Op de luiken Noor! Design papier met houtprint. En achter het raam een plaatje, ook van Noor! Design. Op de onderste raampjes heb ik sneeuw geplakt van Foamball Clay.

Dutch Card Art Windows
470.713.651

Op het linker- en rechterhuisje heb ik kerstbomen van Noor! Design geplakt. Ook de lantaarn is van Noor! Design.

De randjes van het designpapier heb ik eerst ruw gemaakt met een distresser. Daarna heb ik ze iets wit gemaakt met witte gesso.

Dutch Doobadoo Gesso Wit
870.002.010

Voor de kerst hebben we ook een hele leuke Paper Art Kraft Christmas. Hieruit heb ik de kerstklokken, kerstbal, hertje en tekst gebruikt.

Dutch Paper Art Kraft Christmas
479.002.012

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind december 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op  Facebook.


Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

 En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind december met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,


    

1 opmerking:

  1. Nu ik hem zo gemaakt zie, vind ik hem erg leuk!! Soms moet je eerst zien wat je er mee kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen