Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 8 juli 2017

Mixed Media Worskhopdag Noor & Zo

Hallo allemaal,

Vind je mixed media ook zo leuk? Maar je weet niet hoe je dit moet doen of hoe je moet beginnen? Dan is deze workshopdag ideaal voor je. 

Op vrijdag 15 september wordt deze Mixed Media Workshopdag gehouden bij Noor & Zo in Waspik. Je mag op deze dag aan 4 workshops deelnemen, waarbij je bij elke workshop met andere materialen werkt. 


Lijkt je dit leuk? Meld je je dan snel aan, want vol = vol. Want voordat je het weet, is het alweer september.

Via HIER kun je je aanmelden voor deze superleuke workshopdag.

Zie ik je dan?

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten