Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 1 februari 2017

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #24

Hallo allemaal,

Een nieuwe maand, dus een nieuwe challenge. Hebben jullie er weer zin in?


Deze maand een Shape Art model, de leuke vlag. Voor vele thema's een superleuke mal.

Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden:


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit bruin en roze cardstock en designpapier. Het designpapier is van Noor! Design Carpe Diem. Echt supermooi designpapier! De mallen zijn ook van Noor! Design, de blauwe mallen Ovaal 6002/0304 en Cirkel 6002/0379. 

Bij het poezenplaatje moesten gewoon de Vintage Flourishes katjes 6003/0049 erbij.

Bij de bloemen (Crafty Cocktail 6004/0005) horen uiteraard blaadjes. Het kleine witte blaadje rechts komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Leaves 2 472.948.044. De bruine blaadjes zijn ook van Dutch Doobadoo en komen uit de Craft Art Leaves 479.002.008.

Op de roze cirkel heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art Text balloon geplakt. Echt zo leuk om te gebruiken.

En natuurlijk heb ik ook nu weer de Dutch Doobadoo Pearl Pen Pink 870.003.019 gebruikt. Want ik kan echt niet meer zonder de Pearl Pen hihi.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind februari 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge Groep op Facebook.


Heb je geen facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). En de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,



1 opmerking: