Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 4 januari 2017

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #23

Hallo allemaal,

Wij wensen jullie allemaal gelukkig nieuwjaar en dat het maar een geweldig jaar voor iedereen mag worden! Wij beginnen al goed met een nieuwe Sketch Challenge.


Deze keer hebben we eens wat anders bedacht. Namelijk Stencil Art op je kaart. Dat staat zo leuk en geeft veel mogelijkheden!

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


De mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor! Design: De blauwe Notebook randmal 6002/0259 en de blauwe randmal met sterren 6002/0397 en de blauwe cirkelmal 6002/0379.

Het designapier komt uit de Noor! Design stansblok La Vie est Belle Cool Dudes 6011/0381 en het papier blok Cool Dudes. Deze beide blokken zijn dus heel goed te combineren. 

Rechtsboven heb ik een Dutch Doobadoo Cardboard Art Arrow 472.309.002 geplakt en rechtsboven de stempel de Dutch Doobadoo Paper Art Text Balloon 472.948.040.

De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met de nieuwe water colour markers van Winsor & Newton. Ik heb een set markers gewonnen via facebook. En ik moet zeggen dat ze echt geweldig kleuren! Er zit ook veel pigment in deze markers. 

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind januari 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.


Heb je geen facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 januari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge, Heel veel succes!!

Liefs,


1 opmerking:


  1. Echt een hele gave kaart,
    en zo stoer ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen