Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 17 december 2016

Joy

Hallo allemaal,

Nog een week en dan is het alweer Kerst. Zijn we alweer aan het eind van het jaar beland. Zo is het januari en zo zitten we alweer voor de Kerst. Wat gaat de tijd toch snel. December, een leuke maand, maar ook erg druk. Maar tussen de drukte door blijven we freubelen. Want ik kan echt niet zonder! En omdat het bijna Kerst is, heb ik vandaag een kerstkaart voor jullie.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art 470.713.127 gebruikt. De grootste maat heb ik 2 x uit kraftpapier genomen en daarna een maatje kleiner uit designpapier. Deze komen uit het geweldige stansblok 6011/0382 Christmas Carol van Noor! Design. 


Het plaatje, labeltje, kaartje Joy, rode randje onder het plaatje en labeltje hohoho komen allemaal uit dit stansblok. 

Het plaatje heb ik op een stuk ribbelkarton geplakt. Achter het plaatje nog de Noor! Design mal Circles Stars 6002/2042.


Links naast het plaatje nog een mal van Noor! Design Holly Leaves 6002/2047 geplakt. De mal nog een keer uit het groene designpapier gestanst. De blaadjes uitgeknipt en op de witte stans geplakt. 

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje inspiratie heb kunnen geven. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,



  

2 opmerkingen: