Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 1 december 2016

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #22

Hallo allemaal,

Vandaag de laatste Sketch voor het jaar 2016. Maar in het nieuwe jaar gaan we zeker door. We hopen dat jullie allemaal gezellig mee blijven doen.


We hebben gekozen voor een Stand Up model deze keer. Want zoals je ziet kun je daar ook de mooiste kaarten mee maken.

Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden.

.
De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenste maten uit designpapier van Noor! Design. De randjes heb ik iets wit gemaakt met de Dutch Doobadoo witte gesso.


De Magnolia heb ik ingekleurd met de brushmarkers. De boom (uit de One of a Kind Kerstset 6002/0584 van Noor! Design) heb ik uit zwart cardstock gestanst. Op de takken heb ik sneeuw gemaakt met de Viva Decor 3D sneeuw.


Het kraft hekje is van Dutch Doobadoo en komt uit het Kraft Art vel Wood Fences 479.002.007. Ook hierop heb ik wat sneeuw gemaakt. De grasrand (6002/0137) en de opoe fiets (6003/0064) zijn beide Vintage Flourishes stansjes van Noor! Design.

Op de voorgrond nog een slee (6002/2035) geplakt met foamball clay. Daarvoor nog de tekst Let it Snow geplakt. Deze komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Winter 472.948.034.


Voor het raampje in het midden heb ik het MDF raampje 465.655.002 gebruikt. Hier bovenop en op de middelste raampjes heb ik nog wat foamball clay gedaan.

Links boven het raam heb ik een poinsettia geplakt met een bijbehorend takje. Deze komen uit de Noor! Design set One of a Kind Kerstset 6002/05284.


En dan heb ik links het leuke vogelhuisje van Noor! Design 6001/0195 geplakt. Deze heb ik gestanst uit ribbelkarton. En bovenop een laagje sneeuw gemaakt met Viva 3 sneeuw.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind december 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.



Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 december met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). En de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.


We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten