Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 10 november 2016

Happy Bday

Hallo allemaal,

Een tijdje terug had ik deze verjaardagskaart al gemaakt, maar eigenlijk nog niet laten zien. Dat wordt hoog tijd vind je niet hihi. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Gieter gebruikt. Ik vind het zo'n lief modelletje. 


De basis heb ik overgenomen uit gebroken wit cardstock. Daarna nog de binnenmaten uit designpapier. Deze is van Maja Design. In het midden een vierkant met verjaardagsstempel. Deze is van Noor! Design. Rechts onder heb ik een poesje geplakt. Dit is eigenlijk een dubbele poezenstans (Noor! Design).
De groene bloem is een stans van Sizzix. Hierop een vlindertje geplakt (Noor! Design). 


En een kaart zonder bloemetjes kan niet. Dus met de Noor! Design Vintage Flourishes bloemetjes gestanst uit designpapier. In het midden van de bloemetjes heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten