Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 1 november 2016

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #21

Hallo allemaal,

Een nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe Challenge bij Dutch Doobadoo. En we vinden het zelf weer een te gekke sketch..... we hopen jullie ook!


We hebben gekozen voor een Shape Art model met vele mogelijkheden, want je kunt deze met meerdere luikjes maken.

Dit is dan mijn voorbeeld geworden:


Ik heb hierbij de Out of Africa serie van Noor! Design gebruikt. Het plaatje heb ik van pinterest. De blaadjes bij de bloemen komen uit het nieuwe Paper Art vel Leaves 2 van Dutch Doobadoo. Een paar heb ik wat bruin gemaakt met distress inkt.  

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind november 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook. 



Heb je geen Facebook, dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!!


Liefs, 



   



1 opmerking:

  1. Gaaf gedaan Monique....alles past zo perfect bij elkaar. Het model is ook superleuk om zo eigenlijk een beetje een verhaaltje te maken van je kaart. Supers.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen