Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 8 juli 2016

Love

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit Love kaartje voor jullie. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Butterfly gebruikt. Echt zo'n gave mal dit!


De mal heb ik op rose cardstock gelegd en omgetrokken met een potlood. De rillijnen ril ik alvast met de rilpen. De mal heb ik uitgeknipt. Daarna de mal op het designpapier gelegd en overgenomen. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van CraftEmotions Botanical Rose Garden. Wat een prachtige lijn is dit toch!

In het middelste vlak heb ik op een stuk ribbelkarton een plaatje geplakt. Ook uit de serie Botanical Rose Garden. Linksboven  nog een klok uit dezelfde serie.

Card Art Butterfly
470.713.598


Op de linkerhelft heb ik de Mask Art Butterfly gelegd. Met een dauber en witte inkt heb ik de vlindertjes gestempeld. Bovenaan zie je nog de superleuke Paper art Text Balloon. 

Dutch Doobadoo Mask Art Butterfly
470.741.003

Dutch Doobadoo Paper Art Text Balloon
472.948.040


Op de rechterkant heb ik een strook met rozen geplakt. Deze komt ook uit de Botanical Rose Garden collectie. En uiteraard mochten de Paper Art Butterflies niet ontbreken.

Dutch Doobadoo Paper Art Butterflies
472.948.007


Zo ziet de kaart eruit als die gesloten is. Op de beide vlinderhelften heb ik nog een vlinder geplakt. Deze is van Noor! Design. Voordat ik het designpapier op de vlinder plakte, heb ik eerst nog een stuk lint geplakt tussen cardstock en designpapier.


En zo ziet hij er helemaal plat uit :).

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten