Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 20 juli 2016

Challenge #52 HobbyVision

Hallo allemaal,

Hebben jullie het ook zo warm? Nou ikke wel hihi. Vandaag blijven we maar binnen en heerlijk aan de freubel. En toevallig starten we vandaag ook nog een nieuwe challenge bij HobbyVision. Deze keer met thema: Bloemen. Nou, een makkie toch??

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Tent gebruikt die eind deze maand in de winkel zal liggen. Gaaf model hè.

De basis heb ik overgenomen uit kraft papier en daarna de binnenste maten uit designpapier van Maja Design. Van de voorkant heb ik het middelste gedeelte uitgesneden. De rilranden gerild en daarna het designpapier erop geplakt.


Onderaan heb ik een kraft hekje geplakt. Deze komt uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Fences. Dit is een kraft vel met diverse hekjes. Op het hekje heb ik nog een vogeltje geplakt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Spring geplakt. Het vogeltje heb ik rood gemaakt met distress inkt.

Voor het hekje mag dan het Noor! Design hekje uit de Vintage Flourishes serie natuurlijk niet ontbreken.


Ook uit de Paper Art vel Spring komt het vogelkooitje en het vogeltje. Op de bloemen heb ik in het midden een pareltje gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.  De bloemen heb ik gemaakt met diverse Noor! Design bloemenmallen.


In het midden heb ik de superleuke Dutch Doobadoo Card Art Label geplakt. Dit is een vel met diverse labels en voorgedrukte teksten. 

Op de voorkant heb ik het superleuke takje uit de Noor! Design One of a Kind Set Spring geplakt. Hierbovenop een paar bloemetjes ook uit deze set.

Linksboven zie je nog een vlinder uit de Dutch Doobadoo Paper Art Vlinders.


Hier nog een foto iets vanaf de zijkant genomen. Zo kun je zien hoe de kaart er precies uitziet.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk hoop ik dat je meedoet met deze leuke challenge!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: