Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 30 juni 2016

Scrap 'n Chat HobbyVision

Hallo allemaal,

Wat was het gisteravond toch gezellig bij de Scrap 'n Chat bij HobbyVision. Janet had weer een prachtig project verzonnen. Ik had 's middags het papier al gesneden, dus alles lag klaar voor 's avonds en kon ik zo beginnen. 

En  dit is dan mijn project geworden.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Het designpapier is van Maja Design Vintage Romance. Echt zooo mooi papier. 

Onder de bovenste rand heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art Border geplakt. De bloemen en scharnier zijn mallen van Noor! Design.

Achter de bloemen nog een blaadje van het Dutch Paper Kraft Art vel bladeren. En hoe leuk zijn de Dutch Doobadoo Paper Art Corners! Die heb ik onderaan in de hoeken geplakt. En ja, ook nu heb ik weer parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

In het bovenste randje heb ik 2 gaatjes gestanst en hier een lintje doorheen gestrikt.


Dit is de andere kant. Ik heb het verder rustig gehouden. Het designpapier is zo mooi, dat ik het zonde vond om het vol te plakken.

In het midden heb ik de Noor! Design banner geplakt en daarop de tekst gestempeld. Ook die is van Noor! Design.

En ook aan deze kant de Paper Art Border en Corners.

Ik vond het een superleuke Scrap 'n Chat. Janet bedankt, echt een heel gaaf project.

Ik wens je nog een hele fijne avond en tot morgen. Want dan kom ik weer met een nieuwe creatie.

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten