Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 7 april 2016

Slaap kindje slaap.....

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien op ons HobbyVision blog. Ik heb voor jullie een geboortekaartje gemaakt. En hoe leuk is het Dutch Doobadoo Cad Art Babyrompertje hiervoor te gebruiken. 


Ik ben begonnen door het rompertje op wit cardstock te leggen. Neem de buitenlijnen en rillijn over en knipt dit uit. De onderste rillijn ga je rillen, die wordt later naar boven gevouwen.

Op de mal vind je ook de lijnen voor het designpapier. Die neem je hierop over. Ik heb het designpapier van Authentique, Cuddle Girl gebruikt. Echt heel leuk designpapier die ook in een jongetjes versie te krijgen is. Die kon ik natuurlijk ook niet laten liggen,  dus ik ga hier ook nog mee aan de slag. Het papier heeft aan beide kanten een design. Ik heb de ene kant voor de voorkant gebruikt en de andere kant heb ik de binnenkant mee bekleed. 


Iedereen heeft dit liedje wel eens gezongen voor zijn/haar (klein) kind, neefje of nichtje. Ik tenminste wel hihi, maar dat is al heeeeel lang geleden. Maar bij Marianne Design is deze tekst op een stempel te verkrijgen. Is die niet leuk??? Ik heb de tekst met bruine inkt gestempeld op een label van Noor! Design. Hij past er precies op! De label heb ik weer geplakt op een stuk ribbelkarton.


Rechtstonder de tekst heb ik nog de lieve schoentjes van Noor! Design geplakt. En hierop nog wat parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.


Ook bij de mouwtjes heb ik nog wat parels gemaakt. En dan mogen de bloemetjes ook nu niet ontbreken. Bij de bloemen heb ik nog de Dutch Doobadoo Cardboard Art Speen geplakt. Bovenaan nog een blaadje van Noor! Design uit de Berry Sweet collectie.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En wil je nog wat meer weten? Dan vraag maar hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art Stencil baby rompertje  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Clearstamp Marianne Design - Slaap kindje slaap  Scrappapier Authentique - Cuddle Girl - Foundations #1 Gingham/Light Pink Solid  ScrapBerry`s - Paper Flowers - Daisy White


Joy! Crafts - Noor! Design Baby Girl - Schoenen  Joy! Crafts - Noor! Design - Label 1  Noor! Design - Berry Sweet - Hart met blaadjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Wat een super mooi baby kaartje . De tekst is gaaf mooie details heel leuk.
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gemaakt monique. het is tegenwoordig gaaf met die DDD mal. ik heb er vroeger wt op zitten zwoegen. kocht jaren geleden op een beurs een kant en klaar rompertje. nu ga ik me er straks ook weer aan wagen. maar eerst ergens een baby ergens. daar raken we uit. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen