Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 22 april 2016

Sea you.....

Hallo allemaal,

Eind deze maand komt de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo weer uit. En wat is die toch weer gaaf! Ik mocht er alvast mee aan de slag en heb deze Shadowbox gemaakt. 


Ik heb hem in de maritieme sfeer opgepimpt. De shadowbox bestaat uit 2 delen, Die heb ik eerst in de witte gesso (van Dutch Doobadoo) gezet.

Nadat dit droog was heb ik er designpapier (Noor Design Seashore) achter geplakt. In het vak rechtsonder heb ik de stempel van Noor! Design gestempeld.

In het vak daarboven 2 x de golvenmal gestanst en daartussen een bootje geplakt. En op de golven een vis, en die ziet volgens mij een heel lekker visje daaronder hihi.

In het midden een visnetje geplakt met daarin een paar schelpen.


Aan de rechterkant heb ik de mask Wavy Stripes gelegd en die met blauwe inkt bewerkt. De magnolia heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 


Bovenaan het net heb ik de 2 kleine labeltjes van Noor! Design geplakt. Hierop een stempel van een schelp gestempeld en op de andere een scheepsbel geplakt. Die komt uit de Dutch Doobadoo paper art Nautical.


In de 2 linker vakjes heb ik opnieuw de Dutch Doobadoo mask Wavy Stripes gebruikt en nu bewerkt met witte inkt. Nog een inktvis en zeewier erbij en de zee is weer compleet :).


Hier nog een keer staand gefotografeerd. De mallen en stempels die ik gebruikt heb, zijn allemaal van Noor! Design. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten