Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 13 april 2016

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #14

Hallo allemaal,

We genieten sinds de Challenge Groep op Facebook nog beter van de Challenge. We zien alle voorbeelden. Het leeft nu nog meer sinds we de groep hebben. We hopen dat jullie net zo enthousiast erover zijn als wij dat zijn! En dan nu de nieuwe Challenge van April.

Deze keer hebben we voor een Shape Art mal gekozen. Want deze kun je erg leuk opbouwen met een sketch. Je kunt er een foto of afdrukje bij combineren.

En dit is dan mijn voorbeeld geworden.


Voor de basis heb ik kraft papier genomen. En het designpapier is van Maja Design.


De Dutch Doobadoo Cardboard Art harten zijn altijd erg leuk om je kaart mee op te pimpen. Ik heb hier het witte velletje eraf gehaald. Zo komt het geribbelde karton tevoorschijn.


Ken je de Dutch Doobadoo Label Art? Erg leuke teksten in Nederlands en Engels op een kant-en-klare label. Je drukt de label voorzichtig uit het vel en je kunt deze gelijk op je kaart gebruiken. Handig hè? Op de label heb ik nog 2 parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.


Ik ben echt fan van de Dutch Doobadoo Kraft Art bladeren. Ik gebruik ze altijd graag bij de bloemen. Gewoon uit het vel knippen en opplakken maar. Gemak dient de mens toch hihi


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind april 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.



Heb je geen Facebook, dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 april met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten