Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 20 april 2016

Challenge #14 HobbyVision Thema Muziek

Hallo allemaal,

Vandaag starten we op ons HobbyVision blog een nieuwe challenge. En deze keer is het thema Muziek. Echt een superleuk thema.

Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Swing Card Art gebruikt. Echt weer een supergaaf model. Die heb ik overgenomen uit zwart cardstock. Daarn de binnenmaten overgenomen uit designpapier van Noor! Design At the Movies.

Bovenaan heb ik de sterrenrandmal van Noor! Design geplakt.


De stempel (ik weet helaas niet van welk merk. Ik heb hem van iemand overgenomen) heb ik ingekleurd met de Faber Castell potloden. Erg fijne potloden om mee te kleuren. Naast de stempel heb ik nog de muzieknoten gestempeld en een tekst. Die komen van een muziek stempelset van Noor! Design.


De onderste 2 bloemen heb ik gemaakt met de nieuwe Noor! mal, De bovenste gemaakt met een MFT mal. Daaronder heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art blaadjes geplakt. Daaronder zie je nog een filmstrip (van Noor! Design). Die heb ik doormidden geknipt en eronder geplakt.


Als onderbreking van een vlak papier, gebruik ik vaak een stuk kant/lint of zoals ik nu heb gedaan, een strook ribbelkarton. Omdat het thema muziek is, komt de Dutch Doobadoo Paper Art Flower Power goed te pas. Op dit vel staat o.a. deze gitaar. Leuk is die hè. Ik heb hem gewoon wit gelaten. Maar je kunt hem natuurlijk elke kleur geven die je wilt.


Ook aan de linkerkant heb ik een strook ribbelkarton geplakt. Daarop een stuk van de muzieknoten randmal van Noor Design. Op het labeltje (van Noor! Design) heb ik nog een tekstje uit de muziek stempelset van Noor! Design geplakt.

Onderaan heb ik met de lettertjes van CraftEmotion de tekst music gemaakt.

Bovenaan zie je 2 leuke sterretjes. Dat zijn Dutch Doobadoo Cardboard Art sterretjes en daarop nog muzieknootjes gestempeld.


Ik heb hem ook nog even plat gefotografeerd. Zie je die leuke lijntjes rechtsboven en linksonder? Die komen van de doodle stempelset van Noor! Design.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk hoop ik dat jullie meedoen met de challenge. Want het is toch weer een superleuk thema!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: