Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 11 maart 2016

Spring

Hallo allemaal,

Het ziet er een beetje grijs uit buiten, dus halen we de lente maar naar binnen. Vandaag heb ik dit lentekaartje voor jullie.


Voor de basis heb ik de gave Dutch Doobadoo Shape Art Fantasy gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit kraft papier, een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier. Het designpapier komt van het papier blok Buddy Spring van Noor! Design. Echt zooo gaaf papier dit!

Daarna heb ik 2 vierkanten (helaas weet ik de maten niet meer) gesneden uit kraft en wit cardstock. Hierop heb ik weer het designpapier gemat.

Het plaatje is ook van Noor! Design. Die heb ik op de gave vierkante Noor! Design blauwe mal geplakt. Achter de bloemen heb ik de swirl en blaadjes geplakt. Beide komen uit de Vintage Flourishes serie.


De supergave brievenbus komt uit een Dutch Doobadoo Paper Art Spring. Ik heb deze rose gekleurd met een copic stift. Zooo handig met de paper art. Je kunt het op verschillende manieren gebruiken. Je kunt het wit laten, maar ook kleuren of bewerken met versamark en embossingpoeder. 

Linksboven heb ik nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen wit.


En bij lente horen natuurlijk ook eendjes. Zijn ze niet lief??? Ze komen ook uit de Paper Art Spring. En hier heb ik ze wit gelaten. Dit komt beter over op de kraft label waar ik ze op geplakt heb. 


Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje lentegevoel heb gegeven en ook een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! En natuurlijk bedankt voor de altijd leuke reacties.

Liefs,


Dit zijn de Dutch Doobadoo artikelen die ik gebruikt heb:

Shape Art Fantasy
470.713.133

Paper Art Spring
472.948.037

Pearl Pen Wit
870.003.010



2 opmerkingen:

  1. Hier de zon al vanaf 8 uur in huis.
    Heb ik ook hard nodig. Kan niet tegen al die regen en dat sombere weer. En als dan alles tegen zit!!
    Maar jij hebt een geweldig mooie voorjaarskaart gemaakt met mijn lievelingshyacinthen.
    Komen al buiten op en de tuin straalt je tegemoet van de gele narcissen.
    Die koop ik de hele winter en zet ze buiten op de tafel. Na de bloei bloemen er uit en in de tuin. Je snapt wel dat die geel ziet.
    Geniet straks als bij jullie de zon komt.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen