Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 13 maart 2016

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #13

Hallo allemaal,

Wat leuk is het toch elke maand weer de Dutch Doobadoo Challenge! Ook deze maand hebben we weer wat voor jullie gemaakt.


Deze keer hebben we voor een Shape Art mal gekozen. Want deze kun je erg leuk opbouwen met een sketch. Je kunt er een foto of afdrukje bij combineren.

Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden.


De grootste maat van de mal heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna een maatje kleiner uit designpapier van Noor! Design. En nog een maat kleiner ook uit designpapier.


Met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit kun je heel handig leuke parels maken net zo groot als je zelf wilt. Voor de leuke effecten op je kaart kun je de Dutch Doobadoo Cardboard Art artikelen heel erg goed gebruiken. Van de Cardboard Art Pijl heb ik het witte papiertje eraf gehaald en zo komt het ribbelkarton tevoorschijn.


Op de banner van Noor! Design heb ik een stempel gestempeld en daarnaast de leuke schelpjes uit de Dutch Doobadoo Paper Art Nautical.


De andere mallen en stempels die ik gebruikt heb, zijn allen van Noor! Design. De bruine bloemetjes heb ik gestanst uit koffiefilterzakjes

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind maart 2016 door een foto van je creatie inclusief  te plaatsen in onze speciale facebookgroep voor de sketch challenge. De Sketch Challenge is verhuisd naar deze facebookgroep. Je kunt nu dus elkaars inzending zien en dat is toch veel leuker!! Deze speciale facebookgroep kun je HIER vinden. Wordt lid en plaats hier je creatie.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo Prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten