Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 17 februari 2016

Groetjes...

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het toch. Zo mag het van mij wel blijven hoor. Lekker fris, blauwe lucht en een zonnetje erbij. 

Vandaag heb ik een eenvoudige kaart voor jullie. Dus niet één die is volgeplakt hihi. Vind dat wel moeilijk hoor. Maar deze kaart had dat ook niet nodig vond ik. 


Voor de basis heb ik de nieuwe Shape Art Fantasy gebruikt. Wat is ie weer mooi hè. De grootste maat heb ik uit wit cardstock overgenomen en daarna 2x een maatje kleiner uit designpapier.

Tussen het witte cardstock en groene designpapier heb ik nog een vlindermal van Noor! Design geplakt. 


Op de kleinste maat die ik uit het designpapier geknipt heb, heb ik die o zo gave Mask A5 Circle gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta. Dit laten drogen en daarna groen gemaakt met de inka gold. 


Onder de bloemen heb ik eerst Dutch Doobadoo softboard Honeycomb geplakt. Daar bovenop bladeren van de Dutch Doobadoo Kraft Art Leaves 2. En nog 2 bladeren van Noor! Design.

Links van de bloementoef zie een tekstlabel met Groetjes erop. Die komt uit de Dutch Doobadoo Label Art vel. Echt een superhandig vel met allerlei labels met teksten daarop. Deze is in het Nederlands. We hebben ook nog 2 label Art met Engelse teksten en 1 met witte Kerstteksten.



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en natuurlijk alvast bedankt voor de leuke reacties.

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Fantasy  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A5 Circle  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day labels  Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves 2  Joy Crafts! - Cutting & Embossing stencil - Rand Vlinders  Noor! Design - Vintage Flourishes - Leaf 1

Viva Decor - Inka Gold - Mintgrün 933  Maja Design - Enjoying Outdoors - Beautiful trees  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten