Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 15 januari 2016

Noor Design Sketch Online

Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik meegedaan aan de Sketch Online bij Noor! Design. Ik kwam er pas inrollen bij stap 4. Dus ff het gas erop en snijden en plakken maar hihi. De stappen werden erg duidelijk doorgegeven. Dus dat was niet zo moeilijk. 

En dit is dan mijn creatie geworden:


Het papier komt uit het Noor Paper Blok Romance. Het plaatje komt uit het blokje Paper & Florals. Rechts op het plaatje heb ik nog de Dutch Doobadoo cardboard art pijl geplakt. Ik heb het witte velletje eraf gehaald en dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Leuk hè. Omdat het plaatje op de mal kwam, moest er ik een gedeelte afknippen. De mal die ik gebruikt heb, is de blauwe mal ovaal Franse Lelie. Je mocht of een label of de bingostempel gebruiken. Ik heb ze gewoon allebei gebruikt hihi. De stempel past precies op de label.

Achter het onderste stuk papier heb ik een smalle randmal gebruikt. Bovenaan de kaart heb ik de blauwe randmal Franse Lelie geplakt. Linksboven heb ik nog vlindertjes geplakt uit de serie Vintage Flourishes. Ik heb ze 2 x gestanst: uit kraft en wit cardstock.

En dan hoort er nog een tekst bij. Die heb ik op een banner gestempeld. De stempel komt uit de set Cherry Blossom Tree.


En natuurlijk moest er ook gewoon iets van Dutch Doobadoo op. Op het onderste stukje designpaier heb de kraft paper art gears gebruikt. 


En ja ook de blommekes mochten natuurlijk niet ontbreken. En daar horen uiteraard ook de bladeren bij. Die zijn van Dutch Doobadoo kraft art Leaves. Ik gebruik ze altijd erg graag. Zo handig ook. Je knipt ze uit het vel en ze zijn direct klaar voor gebruik. 


Ik vond het weer superleuk om mee te doen. Jolanda bedankt! En de volgende keer doe ik weer mee. 

Op 20 januari hebben we weer een Scrap 'n Chat bij HobbyVision. En natuurlijk doe ik daar ook weer mee. Doen jullie dan ook mee. Echt ook zo gezellig! 

En als ik toch bezig ben hihi. Op 29 januari gaan we weer SOLLEN bij Dutch Doobadoo. En natuurlijk hoop ik dat je daar ook meedoet! 

Dan wens ik je nog een hele fijne avond/dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten