Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 26 januari 2016

Birds

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een creatie met een artikel uit de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Nu ben ik aan de slag gegaan met de supergave MDF set vogelhuisjes. Deze vogelhuisjes zijn niet zo groot en er zit al een gaatje bovenin de huisjes. Je kunt ze dus bijvoorbeeld aan een mobiel ophangen.


Voor alle huisjes heb ik het papier uit het papierblok Spring van Noor! Design gebruikt.


Het hekje en de bloemen komen uit de Noor! Design One of a kind Spring Set. Het hekje heb ik doormidden geknipt. Bovenop het kantje heb ik de Noor Vintage Flourishes Birds geplakt. De vogeltjes heb ik nog een keer extra uit designpapier gestanst en uitgeknipt.

Op de bloemen en bovenaan het huisje heb ik parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen wit. En achter de bloemetjes moeten natuurlijk de Dutch Doobadoo Paper Art Bladeren.


Ook hier heb ik weer de parelpen gebruikt rondom het hartje. En hoe gaaf zijn de Dutch Doobadoo Paper Art Lantaarns. Ik heb deze bruin gekleurd met copic.

Achter de bloemetjes heb ik nu de Kraft Art bladeren geplakt. En hoe leuk zijn de Cardboard Art vogeltjes hierbij. Even het witte papiertje eraf halen en je krijgt dit leuke effect van het ribbelkarton.

Ook onderaan heb ik een Cardboard Art vogeltje geplakt. Hiervan heb ik alleen van het vleugeltje het witte papiertje eraf gehaald.

De mallen die ik hier gebruikt heb, zijn ook van Noor! Design.


Ook op dit vogelhuisje mag het Cardboard Art vogeltje niet ontbreken. Ik heb hem in het hartje geplakt.

Rechts van het hart heb ik de Dutch Doobadoo Kraft Art Wooden Fences geplakt. Dit zijn allemaal verschillende Kraft hekjes op 1 vel. Hierop heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art Buttons geplakt.

Achter de bloemen weer Paper en Kraft Art bladeren en bovenaan parels gemaakt met de witte Pearl Pen.

De bloemenmal komt uit de Noor One of a Kind Set Spring. De houten lettertjes zijn van CraftEmotion.


En dan alweer het laatste en meteen ook het grootste huisje.

De bloempotten en het takje met bloemetje komen uit de Noor! One of A Kind set.

In de bloempotten heb ik de Paper Art bloemen geplakt. Ik heb bovenin de pot, net op het bruin gemaakte gedeelte, een klein sneetje gemaakt en daar de bloemetjes ingedaan. Zo lijkt het net alsof de bloemen in de bloempot staan.

Ook nu onder de bloemetjes weer de Kraft Art Bladeren. En bovenaan parels gemaakt met de witte  Pearl Pen.

Helemaal bovenin heb ik een slingertje gehangen. Die komt uit de Paper Art Party Garlands. Daar heb ik met letterstickertjes het woordje spring opgeplakt.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Dit zijn de artikelen die ik gebruikt heb:

PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Bird Houses set (4st)  PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Spring  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - buttons  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - lantaarns  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Flowers  


Dutch Doobadoo - Cardboard Art - BirdsDutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Party Garlands  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Wooden fences Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves 2   Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Noor! Design - One of a Kind - Spring set  


Joy! Crafts - Paper bloc - Noor! Design Spring  Noor! Design -  Vintage Flourishes - Birds 2  Noor! Design - Vintage Flourishes - Grass border Noor! Design - Autumn - Klimop     Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Alfabet klein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten