Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 10 december 2015

Noor Design Online Sketch It Challenge

Hallo allemaal,

Nou, zeg maar nee, dan krijg je er twee hihi. Daar ben ik dan alweer voor de tweede keer vandaag.

Gisteravond heb ik meegedaan aan de Noor! Design Online Sketch It Challenge. Wat was het supergezellig! Ik ben al de hele week ziek thuis met een griep. Nu nog uitzieken en volgende week weer heerlijk aan het werk. En freubelen is gewoon een heel goed medicijn hihi.

Dit is dan mijn creatie geworden:


Als DT lid van Dutch Doobadoo mochten de DDBD producten natuurlijk niet ontbreken. Hieronder laat ik wat detailfoto's zien.


Hier heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art Swirl op de foto geplakt. De swirls zijn zo fijntjes, zo moooiii.



Hier heb onder de tekststempel de Dutch Doobadoo Cardboard Art Want geplakt. Het witte papiertje eraf gehaald. Dan krijg je het ribbelkarton. En bovenop de want nog wat foamball clay. Naast de stempel zie je de kerstboom. Die komt uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Christmas.


Hoe gaaf zijn de Dutch Doobadoo Paper Art IJskristallen. In het midden heb ik nog een pareltje gemaakt met de zilveren Dutch Doobadoo Parelpen.


In het midden van de bloem heb ik nog een kleine Dutch Doobadoo Paper Art ijskristal geplakt. En ook hier in het midden een pareltje gemaakt met de parelpen.

Ik hoop dat je het leuk vindt. Ik vond het in ieder geval superleuk om mee te doen. Op 27 december mag ik weer een SOL in onze facebookgroep van Dutch Doobadoo. Doen jullie dan ook mee?

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten