Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 29 december 2015

Liefs....

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het jaar alweer voorbij. Wat is het toch weer zo ontzettend snel gegaan.....  En dan begint januari, een nieuwe maand, een nieuw jaar met ook weer nieuwe voornemens. Als we het over voornemens hebben..... ik begin er niet weer aan hihi. Gaat toch niet goed hahaha. 

Maar een nieuwe maand, betekent ook weer nieuwe producten van Dutch Doobadoo. En wat is het toch zo ontzettend gaaf om in het DT team van Dutch Doobadoo te zitten. Ik geniet er zo van. En misschien dat daarom ook de tijd zo snel gaat hihi. Het is zo leuk om voorbeelden voor jullie te maken met de nieuwe, maar ook oudere producten. Want ook die blijven gewoon zo leuk. 

Voor de nieuwe maand, ben ik aan de slag gegaan met de Dutch Mask Art Regendruppels.470.471.002. Dit is een mask van A5 formaat. Echt een hele mooie maat.


Ik heb de mask op donkerblauw papier gelegd, met Dutch Doobadoo structuurpasta ingesmeerd en daarna blauwe fran-tage erover gestrooid. Dit heb ik weer verhit met de heattool. De druppels komen dan als het ware iets omhoog.

oor de basis heb ik de Dutch Shape Art Label Mirror 470.713.114 gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit kraft papier, een kleinere maat uit wit cardstock en nog kleiner uit designpapier van Noor! Design.

De mask heb ik nog gemat op wit cardstock.


 De bloementoef mocht uiteraard ook nu niet ontbreken. En daarbij heb ik de Paper Art bladeren 472.948.002 en Kraft Art bladeren 479.002.009 gebruikt.


En bij het Thema Love, horen natuurlijk ook hartjes. Op de hartenmal van Noor! Design heb ik 2 harten uit 2 verschillende Paper Art vellen gebruikt. Het linkerhart komt uit de Paper Art 472.948.001 en het rechterhart met het woordje love komt uit de Paper Art Flower Power 472.948.032.

De mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor! Design, zoals de tekst Liefs, het hartmodel, het hekje (die komt uit de o zo leuke mallenset)en de vlinderrrand. De kruisjes mal (net boven de mask) is van Joy. 


De stempel is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Pan Pastel. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Dan stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! En natuurlijk alvast bedankt voor de altijd leuke reacties. (lees ze echt met plezier!)

Liefs,



3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique ,
    Dat is echt prachtigg geworden !! leuk idee met de regendruppels ben er helemaal weg van hi ...
    Prettig eindjaar en bijzonder creatief 2016 gewenst !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart leuke bewerking van de regendruppels,ik kijk
    uit naar 5 januari als al deze nieuwe DDD uitkomen SUPERrrrrr leuk!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, Monique. De regendruppels heb ik gepre-ordered bij Jenine. Blauwe frantage komt ook zeker op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen