Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 15 december 2015

Dutch Doobadoo Bloghop/Uitgelicht

Hallo allemaal,

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.



Deze keer hebben we gekozen voor het leuke Card Art raam. Deze past wel erg bij het seizoen van nu. De Dutch Doobadoo meiden zullen je weer verassen....

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties, hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen. Dus doe gezellig mee!


Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 december t/m 18 december langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.


Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Dit is dan mijn creatie met de Card Art Raam geworden.


Voor de basis heb ik een papieren tasje gebruikt. Volgens mij is die van Kimya, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb het middelste gedeelte van het raam overgenomen op het tasje en dit uitgeknipt. Daarna met wit papier hetzelfde gedaan. Deze heb ik op het tasje geplakt. Maar daarvoor eerst nog een Noor IJskristal rechtsachter tussen het witte papier en tasje geplakt.

Bovenop het witte papier heb ik Noor! Designpapier geplakt. 

De Magnolia heb ik ingekleurd met PanPastel. En Tilda heb ik neergezet op de boomstam, een nieuwe mal van Noor! Design uit die leuke set. Uit deze set komen ook de 2 takjes die ik iets over het raam heb gehangen. Daarop heb ik nog iets foamball clay gelegd. Net als boven op het raam en tussen de hartjes van de luiken.

Aan de binnenkant van het tasje, op de achterkant, heb ik ook designpapier uit hetzelfde blok geplakt. Daar in het midden een vierkante Noor! mal geplakt met een stempel, ook van Noor! Design.


Met een lichtje erbij is de kerstsfeer helemaal compleet hihi.


Aan beide kanten van de luikjes heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art border geplakt. In de hoek vind je de Paper Art swirl. En natuurlijk moesten de softboard bricks erbij. De randjes van de bricks heb ik iets bruin gemaakt.



Bovenaan bij de bloemen heb ik nog de kraft art bladeren geplakt.



Bij Dutch Doobadoo hebben we ook van die leuke labels. En ook 1 speciaal voor de kerst. Kant-en-klare labels die je alleen maar uit het vel hoeft te halen en op te plakken. Ik heb nu de randjes wat wit gemaakt met de Dutch Doobadoo witte gesso. Ook de andere witte randjes heb ik met deze gesso wit gemaakt.


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Natuurlijk bedankt voor de altijd leuke reacties. En dan nu hop, hop naar de prachtige creatie van Christa.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en heeeeel veeeel bloghopplezier!

Tot de volgende keer!

Liefs,










21 opmerkingen:

  1. Wauw echt een prachtige creatie. Superleuk idee.
    Groetjes, wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervol!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk me zo lichtje erin . je moe er maar opkomen

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om dit zo op een tasje te maken! Echt mooi zo
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig verwerkte creatie op dit tasje, leuke bloghop...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met veel kleur en slimme handigheidjes 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig wonder winter magic creatie super mooi !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf, dat diepte effect. en ook hier weer die prachtig uitgewerkte details. Een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi tasje en zo leuk met het lichtje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk, hoe komen je toch op die leuke ideeën?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig idee om er een tasje mee te maken!!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt fantastisch mooi gedaaN,
    Ik zag eerst niet eens dat het een tasje was, zo zat ik te kijken naar het leuke raampje met van alles er rondom heen en er achter...super ook met dat lichtje er in!
    Dit is een super de otpratie in je huis met kerst, jammer om te gebruiken als weg geef tasje!
    Ik hop weer even verder.
    Fijne creatieve weeek.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk deze creatie. En echt leuk om weg te geven. Vooral dat lichtje geeft net even dat extra kerst sfeertje! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een creatief idee om deze mal op een draagtasje te verwerken, hoe kom je er op! Echt gaaf bedacht hoor!
    Het ziet er echt heel leuk uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOhhh wat super gaaf. Heel mooi met het lichtje erin.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuk tasje heb je gemaakt! Dank je wel voor de inspiratie ;-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Caroline van Sluis17 december 2015 om 15:43

    Wat een lief tafereeltje. Ik ga er gezellig naast zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Monique,
    Wauw een schattige creatie met deze leuke mal.
    En gezellig om weer lekker rond te hoppen en allemaal
    ideetjes op te doen.
    Nu snel weer verder .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig tasje op deze manier met he raam er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er geweldig leuk uit. En met het lichtje erbij is het sfeerbeeld helemaal compleet. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen