Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 20 december 2015

Challenge #45 HobbyVision,

Hallo allemaal,

Het is vandaag de 20e, dus dan start er weer een nieuwe challenge op ons HobbyVision blog. Deze keer is de challenge dit kleurenpallet. Maak dus een creatie in deze kleuren.


Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden:


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Mug 470.713.589 gebruikt. Wat een gave mal, lekker groot, dus als je wilt, kun je er genoeg op kwijt hihi.

De randen heb ik wit gemaakt me de Dutch Doobadoo witte gesso 870.002.010. 

Het kersdesignpapier komt van een blok van Noor! Design.


De mal vouw je dicht en dan kun je er nog van alles tussenplakken. Ik heb de stempel van Noor! Design ertussen geplakt. Ik heb deze eerst met de Versamark gestempeld. Daarna embossingpoeder erover gestrooid. En dit weer verhit met de heattool.

De sterrencirkel is een mal van Noor! Desig en de andere mal met sterren is van Crealies.


Uiteraard moet er ook een bloementoefje bij. De swirl die je helemaal onderaan ziet, is van Noor! Design, net als de hulsttak die ik uit blauw cardstock heb gestempeld.

De bruine blaadjes zijn van Dutch Doobadoo, de Kraft Art Leaves 2, 479.002.009.


Rechts onderaan heb ik nog de Noor! Design slee en de Dutch Doobadoo Cardboard Gingerbread poppetje geplakt.


De Noor kerststempel heb ik met blauwe inkt gestempeld op een Noor mal.


De Noor schaatjes heb ik geplakt op de mal van Amy Design. Verder heb ik nog pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Parelpen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en dat je gezellig meedoet met de Challenge.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij www.hobbyvision.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten