Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 6 oktober 2015

North Pole Postage

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de Dutch Doobadoo Shadow Box. En ook deze is nieuw deze maand. Zo gaaf en je kunt er zoveel kanten mee op. Een hele persoonlijk met foto's bijv. Maar met Kerst in het vooruitzicht heb ik er een Kerst Shadow Box van gemaakt.



De Shadow Box bestaat uit 2 losse delen. 



Ik ben begonnen door beide delen zwart te maken met de Dutch Doobadoo zwarte gesso. Echt een hele fijne gesso. Deze dekt echt in 1 keer!



Daarna ben ik begonnen met het oppimpen. Op de grote plaat heb ik een vel designpapier van Maja Design geplakt. Daarna heb ik een ander vel uit dezelfde serie gepakt. Hierop staan allerlei plaatjes. Die heb ik uitgeknipt en erop geplakt.

De mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor! Design en Creative Expression. De Xmas stempel en de Briefkaart stempel zijn ook van Noor! Design.

Boven de ijssterren rand en de briefkaart stempel heb ik Foam Ball Clay gebruikt. Wat is dit toch gaaf spul zeg!


Rechtsonder heb ik de hoek ingesmeerd met de Dutch Doobadoo structuurpasta. Daarna gelijk ijskristal erover en laten drogen. Zo krijg je een mooie glittering erop.

Het plaatje North Pole Postage komt uit de Kraft Art Christmas. Ik heb hem zwart gemaakt met een copic stift.


Ik hoop dat je hem leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten