Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 14 oktober 2015

Christmas Presents

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de nieuwe Kerstboom van Dutch Doobadoo. Echt een superleuke mal die niet te groot is.


De basis heb ik overgenomen uit wit Cardstock en daarna een maatje kleiner uit designpapier van Maja Design. 

Achter het plaatje heb ik een mal van Noor! Design gestanst uit kraft papier. Daarachter de gave Noor! ijskristal geplakt.

En bij kerst horen ook cadeautjes. Deze heb ik uit cardstock en designpapier gestanst. Na het stansen en embossen heb ik ze in de mal laten zitten en het ge-emboste gedeelte met inkt gekleurd.

In de kerstboom horen natuurlijk ook kerstballen. Deze (ook van Noor! Design) heb ik bovenin de boom gehangen. Bovenop de mallen heb ik nog rode en witte foam ball clay geplakt. Echt zo leuk spul dit! 



Hoe leuk zijn de Craft Art Wooden Fences. En ook leuk voor winterkaartjes te gebruiken. Ik heb er een laagje sneeuw op gedaan met Viva Decor 3D Schnee. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en wens je nog een hele fijne dag!

Ik ga gauw verder met de freubel :).  Het is er ook echt weer voor. Het regent hier al de hele ochtend... 

Enne...... tot morgen, want dan gaan we weer bloghoppen bij Dutch Doobadoo. Doe je ook weer gezellig mee?

Liefs,



1 opmerking:

  1. Hoi Monique,
    Wat mooi de kerstboom ..zoveel mooie accentjes te zien prachtig geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen