Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 2 september 2015

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje voor jullie. Deze heb ik gemaakt voor mijn oudste zoon Robin die afgelopen maandag 13 jaar is geworden. Tjonge, waar blijft de tijd. Ik kan de me de dag nog zo goed herinneren dat hij geboren is. Alsof het gisteren was.....


Voor de basis heb ik de nieuwe Shape Art Shield gebruikt. Wat een gaaf model en echt iets voor een jongen!

De grootste maat heb ik uit zwart papicolor geknipt, een maatje kleiner uit wit papicolor. Ik vind dit erg fijn papier om mee te werken en gebruik het ook vaak. En nog een maatje kleiner heb ik uit designpapier van Noor! Design geknipt. 

De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met PanPastel. Voor de cirkel heb ik de Shape Art cirkel gebruikt. Een heel handige mal! De stempel heb ik weer gemat op zwart papicolor.

Rechtsboven heb ik een mal van Joy "gefeliciteerd" geplakt. En toen kwam de vraag welke mal ga ik nog meer gebruiken?? Voor een jongenskaart kan je niet aankomen met leuke swirls en enzo. Dus moest het wel iets stoers worden hihi. Tja, dan zijn de viewmaster en filmstrip van Noor! Design toch wel heel gaaf hiervoor. En ach, een feesthoedje moest ook nog wel kunnen hihi. Ook deze is van Noor! Alle mallen heb ik gestanst uit het designpapier van Noor!Design.


Bij een feestje horen ook ballonnen. Deze komen uit de Cardboard Art Ballonnen van Dutch Doobadoo. Van de grootste ballon heb ik het witte papiertje eraf gehaald en zo komt het ribbelkarton tevoorschijn. De randjes bruin gemaakt, touwtje eraan en opplakken maar.


Op de filmstrip nog een paar sterren geplakt. Deze komen uit de Dutch Doobadoo Paper Art Sterren. Ook stoer voor jongenskaarten, vind je niet? En ook hier nog weer een ballonnetje erbij :).

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Ik vond het in ieder geval leuk om te maken (en het allerbelangrijkste: Robin was er blij mee). Deze mal ga ik zeker vaker gebruiken. Want hij is natuurlijk niet alleen geschikt voor jongenskaarten!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten