Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 3 juni 2015

New Born Baby

Hallo allemaal,

De nieuwe collectie met thema baby van Dutch Doobadoo deze maand is weer errug leuk! Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Shape Art Ovaal. Een hele gave mal die ik zeker vaak ga gebruiken.


Ik heb de grootste maat overgenomen op kraftpapier en uitgeknipt. Daarna telkens een maatje kleiner uit wit cardstock, aubergine papicolor en uit Maja Design baby papier. Uit rose papier van Joy heb ik nog een kleinere maat overgenomen.


Op dit speciale papier van Joy heb ik de nieuwe mask strepen en stippen gelegd en door de stansmachine ge-embost. Daarna de ge-emboste delen lichtjes geschuurd. 


De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met Sennelier en deze heb ik op ribbelkarton geplakt. En dit weer op een mal van Noor! Design.


Achter de stempel heb ik een label van Noor! Design gestoken. Hierop heb de tekst uit de nieuwe Paper Art Baby geknipt. Is ie niet leuk?? Ook het speentje komt uit dit vel en heb ik rose gemaakt. 


Op de stempel nog de cardboard harten geplakt. Van het kleinste hartje heb ik het witte papiertje eraf gehaald en komt het ribbelkarton tevoorschijn.


Hoe leuk zijn de Paper Art buttons, Ik heb deze op de schoentjes geplakt die ik eerst uit kurk gestanst heb. Op de button nog een pareltje geplakt.


Ik heb ze helaas een beetje verstopt hihi, Maar achter de strik en bloem zit de nieuw Cardboard Art fopspenen.


Onderaan de stempel hangt het waslijntje uit de Paper Art vel Baby. Ik heb ze een kleurtje gegeven met de copics. En aan de wasknijpers gehangen,


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor.

Dan wens ik je nog een fijne avond en geniet nog lekker van het mooie weer de komende dagen. En natuurlijk bedankt voor de altijd leuke reacties.

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb zijn direct te bestellen in Noor & Zo webshop:



3 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Wij constanteren dat u te veel op uw blog zit!.
    Dus uw blog word per 7juli voor 1 week vergrendeld!

    M.v.g. uw zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat maar lekker staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ��������������������������������

    BeantwoordenVerwijderen