Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 14 juni 2015

Lekker Buiten

Hallo allemaal,

Het was vandaag een heerlijk freubeldagje. Mijn plan was om het melkpak te gaan maken.

Maar op de facebookpagina van Dutch Doobadoo werd de vraag gesteld of er ook voorbeeldkaarten waren met de Dutch Doobadoo Mask Clouds. Er waren inderdaad voorbeeldkaarten op pinterest te zien. Maar natuurlijk wil ik ook wel een voorbeeldkaart maken. En ik had deze mask ook nog helemaal niet gebruikt (oeps....).

 Dus ben ik daar maar een kaart mee gaan maken. En dat is deze geworden.


Ik heb de mask op fluweelkarton gelegd en daarna met PanPastel gekleurd. Ik heb 3 verschillende kleuren blauw gebruikt en ook nog een beetje grijs. Ik ben met de lichtste kleur begonnen en daarna donkerder.

De afbeelding is een kant-en-klaar plaatje van The HobbyHouse van Mo Manning. Heel handig als je weinig tijd hebt of kleuren niet zo leuk vindt.


Bij het inkleuren met de PanPastel heb ik wel met mijn vinger de mal goed op het papier gedrukt. Zo voorkom je dat er kleur onder de mal komt. 

Voor de basis heb ik de Shape Art Flower 4 Petals gebruikt.

En natuurlijk mochten de Paper Art Vlinders ook nu niet ontbreken.

Sorry, het is een beetje een kort berichtje geworden. Het is al laat en morgen staat er een nieuwe blogbericht al klaar. En ik wilde de kaart vanavond al laten zien :)

De mallen en designpapier zijn van Noor! Design en de tekst komt van Marianne Design. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en wens je nog een fijne avond!

Tot de volgende keer!

Liefs,


2 opmerkingen: