Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 10 mei 2015

Handmade with Love

Hallo allemaal,

Wat is het toch heerlijk weer en morgen wordt het nog warmer. En bij mooi weer is een ijsje natuurlijk wel errug lekkerrrr :). Ik ben gek op ijs en dan vooral een softijsje, mjammmiieeee. Dus ja, wat is dan lekkerder om een ijsje te maken vandaag met de nieuwe Card Art Ice Cream van Dutch Doobadoo. En ook nog één met 0 calorieën hihihi. 


Ik ben begonnen door het ijsje over te nemen op kraft papier. Daarna heb ik nog de binnenkant apart overgenomen op lichter kraft papier, wit en rose papier. De randen bruin gemaakt met de distress inkt en bewerkt met de distresser. Op het rose papier heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo mask Grunge gelegd en ingesmeerd met Viva modellier creme.



Daarna heb ik de basiskaart gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art Circle. Eerst heb ik een stuk kraftpapier dubbelgevouwen  en daarop de shape art gelegd. Ik heb de shape art iets boven de vouw uit laten komen. Dan de grootste maat omgetrokken en uitgeknipt. Daarna nog een keer de grootste maat uitgeknipt uit kraft papier. De bovenkant van de dubbelgevouwen cirkel heb ik nog een keer dubbelgevouwen naar voren. Hier tegen aan heb ik de enkele kraft cirkel geplakt. Daarvoor heb ik nog wel eerst het designpapier erop geplakt. 


De magnolia stempel heb ik ingekleurd met Sennelier. En daarna met 3d foamblokjes op de Noor! Designmal geplakt die ik half onder het ijsje heb geschoven. En hoe leuk is de ijscomal bij een zomers kaartje. Ik heb deze gestanst uit wit en kraft papier. Het bakje van kraftpapier eraf geknipt en op het witte ijsje geplakt.


En ook de Dutch Doobadoo Paper Art vlinders mogen ook deze keer niet ontbreken. Ik vind ze zoooo leuk!


En naast de Paper Art vlinder is er ook de Paper Art hart. Ik vond 'm wel passen bij de tekst op de Dutch Doobadoo Label Art. Zo handig, kant- en klare teksten en zo te gebruiken. 


Nog een fotootje van bovenaf genomen. Links heb ik een bloem gemaakt met de Noor! mal en ook de bladeren die ik gebruikt heb zijn van Noor! Design. Op de randmal heb ik een stukje kant geplakt. Zo blijft ook gelijk de teruggevouwen cirkel staan. Door de bloemen die ik erop geplakt heb, blijft dit nog wat steviger staan. En natuurlijk plak ik alles vast met de alleslijm.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en wens je nog een hele fijne dag. Heb je nog vragen, stel ze gerust hoor!

Liefs,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten