Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 9 april 2015

Happy Bday

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje voor jullie. Terwijl ik dit typ, schijnt buiten lekker de zon. En morgen wordt het nog mooier! Heerlijk! Eerst morgen nog tot half 2 werken en dan wordt het genietennnn hihi. En dan is dit het verjaardagskaartje. Zou ik het toch bijna vergeten hihi.


Voor de basis heb ik het prachtige Dutch Doobadoo Shape Art Ornate gebruikt. Ik blijf het een heel mooi model vinden. Ik heb de grootste maat uit gebroken wit cardstock geknipt. Een maatje kleiner uit zwart papier en nog een maatje kleiner uit het designpapier van Noor! Design.

Voordat ik alles op elkaar plak, heb ik nog eerst een randmal van Noor! Design er tussen geplakt. 

Het plaatje komt uit een blokje van Noor! Design. De tekst Happy Bday heb ik op het karton gestempeld die het meisje vasthoudt. Het plaatje heb ik gemat op een stuk ribbelkarton.

Links heb ik nog een mal van Noor! Design half achter het plaatje geplakt. De bovenkant is uit designpapier, de achterkant uit gebroken wit cardstock.


Bij een verjaardag horen natuurlijk ballonnen. De ballonnen die ik gebruikt heb, zijn de cardboard ballonnen van Dutch Doobadoo. Bij de achterste ballon heb ik het witte papier eraf gehaald. En dan komt het ribbelkarton tevoorschijn.

Verder heb ik bij de bloemen nog een swirl mal en blaadjes mallen gebruikt van Noor! Design. Net als het kadootjesmal. 



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! 

En heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor. Ik ga gauw verder met freubelen. Want er zijn weer zulke gave artikelen van Dutch Doobadoo uitgekomen deze maand. 

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, ik zie al het moois voorbij komen hoor, echt geweldig wat je maak.
    Maar ik bemerk aan mij zelf dat het typen niet gelijk loopt als met het denken. Maak vele fouten wat me veel energie kost. Medicatie denk ik.
    Maar dit is ook weer echt super mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen