Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 20 januari 2015

Challenge HobbyVision

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het HobbyVision blog. Het thema deze keer is alles, behalve een kaart. Dus ben ik maar aan de slag gegaan met dit gave Dutch Doobadoo MDF Art Triptech with heart. Een MDF drieluik met een hartje.


Ik heb eerst het MDF op het designpapier gelegd, omgetrokken en uitgeknipt. Het designpapier is van Kaiserkraft, Sea Breeze. Wat een leuk designpapier is dit!

Na het opplakken van het papier op het MDF heb ik de randen wat bruin gemaakt met Distress Inkt Brushed Corduroy.


Het woord "Home" heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Stencil Art Alphabet. Het stencil heb ik op het MDF gelegd, de andere letters afgeplakt en daarna ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta. Op de letters heb ik de bolhoed en snor geplakt. Deze zijn de Paper Art Black Mustaches, ook van Dutch Doobadoo.


Linksboven heb ik de Dutch Doobadoo mask spinneweb gebruikt. Ook deze ingesmeerd met de structuurpasta.


Ik vond dat bij "Home" de Dutch Doobadoo MDF Art Door niet mocht ontbreken. Deze zitten op 1 "vel", met 2 deuren en 2 raampjes. Ze zijn al iets gebrand, dus heb er verder niets mee gedaan. Bij het raampje heb ik de Paper Art border geplakt als een soort gordijntje. En voor het raam horen natuurlijk bloemetjes. Deze zijn van de Paper Art Flower Pots.

Op de deur heb ik nog huisnummer 1 gemaakt met de structuurpasta en de stencil art Alphabet. De stempel van Magnolia heb ik ingekleurd met PanPastel.

En op een muurtje horen natuurlijk ook stenen. Deze steentjes, de Dutch Doobadoo Softboard Art Loose Bricks, zitten op 1 vel en kun je zo loshalen. 

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Doe je deze keer ook gezellig mee met de challenge?

Liefs,


3 opmerkingen:


  1. Wowww wat een gaaf 3luik, die heb je wel
    heel erg mooi gemaakt, super tof ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt te gek Monique!
    Die details....!!! Super gedaan!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen