Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 2 december 2014

Nieuwe Woning

Hallo allemaal,

Onze buren zijn verhuisd en daar moet natuurlijk iets voor gemaakt worden. En wat zijn de Dutch Doobadoo MDF huisjes daar perfect voor. 


Eerst heb ik 2 huisjes bekleed met Magnolia Designpapier. De randen bruin gemaakt met Distress Inkt Vintage Photo. Op de huisjes heb ik de leuke Dutch Doobadoo Loose Bricks geplakt. Ook hiervan de randjes iets bruiner gemaakt.


En tja ...... wat op de muur kan, kan ook op de grond. Op het houten plateautje heb ik de Loose Bricks als een paadje gelegd. Sommige stukjes heb ik doormidden geknipt. De ondergrond voor het paadje heb ik eerst wat bruiner gemaakt (achteraf gezien had het nog wel iets bruiner gekund). Het plateautje had ik eerst wit geverfd met gesso. De randjes van de bricks ook wat bruiner gemaakt en daarna op het plateautje geplakt. 

Daarna de huisjes erop geplakt met de nieuwe alleslijm van Dutch Doobadoo. En het zit echt muurvast! En toen kon het groene mos erop geplakt worden. Rondom het plateautje nog een randmal van Noor!Design en een kanten randje geplakt. 

In het midden nog een paper art bloemetje geplakt. 



Voor het linkerhuisje nog een leuk Paper Art hekje geplakt.


Nieuw deze maand zijn de Paper Art labels. Zo leuk, even uitknippen, stempeltje erop en klaar is die om op te plakken of hangen. 


De Loose Bricks op het huisje.


Voor de gordijntjes heb ik de Paper Art Borders gebruikt.


Onze buren hebben nu huisnummer 345. En deze paste precies tussen de raampjes. Ik heb hiervoor Stencil Art A4, alphabet 2 gebruikt. Ik heb dit gestempeld met een dauber en vintage photo.

Bij de schoorsteen heb ik de sleutel van de Paper Art Keys geplakt. En daaronder het sleutelgat. Ik heb ze eerst op de VersaMark gedrukt, vintage photo embossingpoeder erop. En daarna verhitten met de heattool. 

De Noor!Design lantaarn blijft leuk om die te gebruiken voor zulke tafereeltjes. Ik heb ze ook eerst op de VersaMark gedrukt, Zing Koper Embossingpoeder erop en daarna verhit met de heattool.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je een vraag? Stel 'm gerust. En een reactie vind ik altijd leuk om te lezen. 

Ik wens je nog een hele fijne dag,

Liefs,


De gebruikte artikelen zijn natuurlijk te koop in de Noor! Design Webshop:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten