Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 25 december 2014

Fijne feestdagen

Hallo allemaal

Wat gaat de tijd toch snel. De eerste Kerstdag is alweer voorbij...... Op eerste Kerstdag gingen we naar mijn ouders. Ik heb voor hen en voor mijn broer en schoonzus nog snel deze tasjes gemaakt. 


Gewoon als aardigheidje en wat zijn deze Box Art Handbag van Dutch Doobadoo hier toch leuk voor. Gewoon op papier leggen, uitknippen en de aangegeven randen rillen. Het tasje dichtvouwen en plakken en je hebt een leuk tasje om weg te geven. 


  Op beide tasjes heb ik de nieuwe Paper Art sneeuwpoppen gebruikt. Ze komen begin januari uit. Zijn ze niet leuk?? Rechts nog de Kraft Paper Art Wooden Fence gebruikt. Hierboven op nog wat sneeuw gemaakt met de Viva 3D sneeuw.




Het tweede tasje:


Het andere tasje. Op deze en ook de andere de Paper Art Fern geplakt achter de sneeuwpop. Aan de rechterkant van de rode curly mos de nieuwe Cardboard Art gloves. Hiervan heb ik het bovenste witte laagje eraf gehaald en iets wit gemaakt met Crackle Paint.

Op de ronde Noor mallen heb ik ook witte sneeuw gemaakt met de Viva 3D Sneeuw.
Het papier is net als bij het andere tasje van NoorDesign Winter. De mallen die ik gebruikt heb zijn ook van Noor Design. Behalve bij de bovenste. Deze mal (achter het plaatje) is van Nestabillitie.

En natuurlijk alles geplakt met de alleslijm van Dutch Doobadoo.


Deze tasjes heb ik gevuld met chocola. Ze waren er gelukkig blij mee :).

Ik hoop dat je het leuk vindt. En ik wens je hierbij nog een hele fijne tweede kerstdag en geniet ervan!

Liefs,


Alle artikelen zijn verkrijgbaar bij HobbyVision en Noor Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten