Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 7 november 2014

Christmas Spirit

Hallo allemaal,

Nog een paar weken en dan is het al kerst. Wat gaat de tijd toch snel. Ik moet nog veel kerstkaarten maken (heeeeel veel eigenlijk haha). Maar op dit moment ben ik verslingerd aan de gave MDF artikelen van Dutch Doobadoo. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de MDF kerstbomen 460.440.090.


Eerst heb ik de kerstbomen overgenomen op het prachtige design papier van Maja Design. Na het opplakken van het designpapier heb ik de mask Screen of Stars 470.715.031 gelegd. Op de grote kerstboom heb ik ingesmeerd met de Duth Doobadoo structuurpasta en de kleine met Inka Gold mintgroen. Op de randen van de kerstboom heb ik foamball clay. Dit droogt vanzelf op en zit dan ook vast op je creatie.

De digi heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier en daarna uitgeknipt. 


Wat zijn die Cardboard Art Gingerbread poppetjes 472.309.008 toch leuk. Met een molotow marker heb ik het gezichtje en de andere lijntjes getekend. De Paper Art lantaarn 472.948.011 heb ik eerst op de Versamark gedrukt, Zing metallic koper poeder erover gestrooid en verhit met de heattool. Dan krijg je die mooie koperkleurige glans.

En dan is er ook nog de Dutch Doobadoo Paper Art ijskristallen 472.948.003. Die heb ik bovenop de kerstboom geplakt met een rode parel in het midden. 

Achter het rode rendier van Noor! Design zie je de Kaft Art Wooden Fences 479.002.007. Links vooraan heb ik ook zo'n hekje geplakt. Wat 3D sneeuw van Viva erop gesmeerd en zo krijg je een wat winters uiterlijk. En als we het toch over winter hebben, gelijk ook die leuke Noor! Designmal Winter voor het hekje geplakt. Deze heb ik 2 x uitgestanst en wat schuin op elkar geplakt.


En als het toch sneeuwt, dan sneeuwt het natuurlijk ook op die leuke Label Art 474.007.004. Ja, ik ben echt fan van deze labels. Altijd een leuke tekst voor het uitkiezen. Uit het vel drukken en opplakken maar.  


En bij zo'n tafereeltje mogen de lichtjes uiteraard niet ontbreken. Bij de Action gelijk maar een voorraadje aangeschaft. Ook bij d Action heb ik de tak met de rode besjes vandaan.


En toen het nog iets donkerder was, nog maar een fotootje gemaakt.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen, stel ze gerust hoor!

Ik wens je nog een hele fijne dag en natuurlijk bedankt voor de leuke reacties. Zo leuk om te lezen.

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten