Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 10 augustus 2014

Happy Bday

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze verjaardagskaart voor jullie. Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Star 470.713.116 gebruikt. Deze mal is dus ook heel goed te gebruiken voor andere doeleinden dan alleen Kerst. De basis heb ik uit wit Bazill Cardstok omgetrokken en uitgeknipt. Daarna nog een keer uit Joy Kraftpapier en Maja Design papier.


De stempel is van Noor! Design en heb ik ingekleurd met Sennelier. Deze week is het bij dutch Doobadoo de week van de Paper Art lantaarn 472.948.011. Ik heb deze eerst op de Versamark gedrukt. Daarna Zing Embossingpoeder Copper metallic Finish erover gestrooid en verhit met de heattool.




Verder nog mallen en stempel Happy Bday (je ziet hier nog een klein stukje van op de label) van Noor! Design gebruikt.

Links van de lantaarn nog de Dutch Doobadoo Softboard Art Bricks 478.007.006 geplakt. En op de swirl nog een paar bloemetjes. Op de label heb ik 2 kleine wasknijpertjes van Papermania gezet. 

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. 

Liefs,
Monique


3 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan zeg. Mooi die koperkleurige lantaarn. En wat vind ik deze stervorm ook prachtig. Echt iets om op mijn lijstje te zetten. Ik had er al kerstkaarten mee gezien maar dit is ook erg leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je sneakpeak had ik gezien ;-) en wat heb je dat leuk verwerkt op de kaart Monique!
    Weer een schitterend modelletje....en alle materialen...wauw!
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Monique!! Mooie kleuren en materialen gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen