Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 14 juli 2014

De week van.......puzzelstukjes

Hallo allemaal,

We hebben weer wat nieuws bij Dutch Doobadoo wat we graag met jullie willen delen. Vanaf vandaag lanceren we "De week van....."

We hebben namelijk zoveel leuke producten die we graag willen uitlichten, zodat we besloten hebben er iedere week 1 product uit te lichten wat we graag onder de aandacht willen brengen. Deze week zijn dat de nieuwe Dutch Softboard Art Puzzelstukjes. Softboard is bierviltkarton waar we motieven uit gelaserd hebben. De puzzelstukjes kun je zo uit het vel drukken en ze gebruiken op je projecten.



Ik heb eerst het puzzelstukje op de Versamark gedrukt. Daarna frantage erover gestrooid en dit verhit met de heattool. Ik heb eerst Versamark erop gedrukt omdat anders de frantage door de heattool wordt weggeblazen. En dat zou zonde zijn toch?

Ik laat jullie een stukje van de kaart zien. Deze kaart is voor een lief meisje dat morgen 2 jaar wordt. Dus de kaart is onderweg. Maar later deze week zal ik hem helemaal laten zien.


Houd deze week onze Facebook groep goed in de gaten. Het Design Team zal daar dagelijks leuke tips en sneaks laten zien met onze puzzelstukjes.



En we dagen jullie ook uit. We willen ook graag jullie creaties zien deze week met puzzelstukjes. Dus post deze ook in onze Facebook groep en wie weet maak jij kans op een leuk pakket Dutch Doobadoo producten. Je kunt meedoen tot zaterdagavond 21.00 uur.

Liefs,
Monique
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten