Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 28 mei 2014

Forever Love

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te plaatsen. Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de nieuwe Shape Art 470.713.109 van Dutch Doobadoo die vanaf vandaag in de winkel ligt. De Shape Art heb ik op het papier gelegd, met potlood omgetrokken en daarna uitgeknipt. De grootste maat uit wit Bazill Cardstock en daarna 2x een maat kleiner uit designpapier (Noor! Design). De randen bewerkt met bruine distress inkt. en het papier in lagen op elkaar geplakt.

De stempel is van Wild Rose en ingekleurd met l'Aquarellevan Sennelier. Wat is dit toch een fijne verf om mee te kleuren. Aanstaande zaterdag geeft Jenine een workshop Inkleuren met l'Aquarelle van Sennelier. Wil je dit graag leren?
Geef je dan snel op via info@hobbyvision.nl of bel 0548-515883.
De kosten incl lunch is € 24.95


In het midden heb ik een strook groen designpapier (van Noor! Design) geplakt. Hier heb ik aan de bovenkant de Paper Art Borders 472.948.20 geplakt. En weet je, ze zijn zo leuk en handig. Verschillende randjes kant en klaar op 1 vel.

Bovenop de groene strook papier heb ik de Rozen randvan Noor! Design geplakt en aan beide kanten van de Shape Art de Rozen hoek van Noor! Design geplakt. Onder de stempel ook nog een mal van Noor! Design geplakt.

Onderaan de stempel heb ik bladeren mallen Vintage Flourishes Blad 1 en Kleine blaadjes gebruikt. De bloemetjes zijn gestanst uit de mal van MFT. Bij de bloemen en bladeren ook nog de Paper Art Bladeren 472.948.002 en Paper Art Flowers 472.948.021 van Dutch Doobadoo geplakt. En natuurlijk mocht ook de kant-en-klare Label Art 474.07.003 niet ontbreken.  



Ik hoop dat je de kaart leuk vindt en dat ik je heb kunnen inspireren. Ik wens je nog een fijne dag. Tot de volgende keer!

Liefs,
Monique



1 opmerking:

  1. Heel leuk! Weer zo'n leuk modelletje en het stempeltje is heel schattig!
    Een vrolijk geheel zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen