Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 5 april 2014

Vogelkooi

 Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te laten zien hier. Ik heb deze keer een vogelkooitje gemaakt van Dutch Doobadoo.  Dit is een nieuw artikel die deze maand is uitgekomen. Ik heb de mal omgetrokken op Kraft papier van Craft Emotions. Beide kanten heb ik apart uitgetekend en uitgeknipt. Wel aan beide helften de strookjes laten zitten. Hier heb ik later een extra stukje papier van ong. 5 x 6 cm tussen geplakt. Dit omdat anders de kaars er niet tussen paste.

Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Craft Emotions, folklore. In de mal zit een apart over te trekken gedeelte voor het designpapier. Ik heb deze aan de binnen- en buitenkant geplakt. Het vogelkooitje heb geplakt op een kurken bierviltje. Het bierviltje heb ik eerst overgenomen op designpapier en uitgeknipt. Onder het bierviltje heb ik een randje kant met bolletjes geplakt. Op het bierviltje plak je de cirkel met designpapier. En hier bovenop plak je de vogelkooi.

Het strikje is gestanst uit Fabric Art Jeans van Dutch Doobadoo. Het strikje is van Noor! Design. Je moet de stans wel een aantal keren door je stansapparaat halen zodat die goed uitgesneden wordt. De streepjes heb ik gemaakt met de Molotow marker.

De label is van Dutch Doobadoo. Ze zijn zo handig, kant en klaar. Je hoeft ze alleen maar uit te drukken. Op de achterkant heb ik nog cardboard vogeltje en vogelhuisje van Dutch Doobadoo geplakt. Van het vogeltje heb ik de witte laag papier er voorzichtig afgehaald zodat je de ribbelkant ziet. Het vogeltje op het hekje is paper art van Dutch Doobadoo. Deze paperart en de cardboard vogeltje en vogelhuisje zijn ook nieuw uitgekomen deze maand bij Dutch Doobadoo. Zijn ze niet leuk?

De houten ornamenten hark, hekje en gietertje zijn van Craft Emotions. In het vogelkooitje heb ik zelf een kaarsje geplaatst. Maar het kan natuurlijk ook met paaseitjes. Erg leuk voor Pasen! De besjes, sinaasappel, vanillestokjes heb ik bij een tuincentrum vandaan.







 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust hoor. Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Door computerproblemen heb ik helaas geen linkjes met artikelnummers kunnen verwerken. Mijn excuses hiervoor.  
Liefs,
Monique

1 opmerking:

  1. Vind hem super mooi!!!!
    Leuk model en prachtige kleuren! Leuk met die spijkerstof.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen