Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 15 maart 2014

Uitgelicht Mask Stencil 470.719.012


Hallo allemaal,

We hebben bij Dutch Doobadoo intussen al zoveel leuke mask stencils dat je bijna geen tijd hebt om ze allemaal te gebruiken. Daarom lichten we er deze maand weer eens eentje uit en laat ons hele Design Team zien wat je er voor leuks mee kunt maken





Dit is mijn voorbeeldkaart. De mask stencil heb ik door de stansmachine gehaald, alleen embossen. Dus niet stansen. Het papier is van Fabric Art van Joy. Het ge-emboste gedeelte heb ik daarna licht opgeschuurd. Hierdoor komt het lichte gedeelte uit het papier naar boven. 

De label is ook van Dutch Doobadoo. Ze zijn deze maand nieuw uitgekomen. Zo handig, ze zijn al voorbedrukt en zo uit de cardboard te drukken. Als basis heb ik de shape art van Dutch Doobadoo gebruikt. Het designpapier is van Noor! Design. Net als de randmal. De scrableletters is een nieuwe clearstamp van Noor! Design. 

Het lintje met de hartjes is van Craft Emotions. Is die niet lief?



Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en wens jullie nog een hele fijne dag! Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. 

Wil je weten wat er nog meer mogelijk is met deze prachtige Mask Stencil? Kijk dan eens op het Dutch Doobadoo Blog voor de prachtige voorbeelden van de andere DT-leden.

Liefs,
Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten