Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 7 maart 2014

Theepot

Hallo allemaal,

Deze maand zijn weer hele mooie artikelen uitgekomen bij Dutch Doobadoo. Een ervan is deze theepot  470.713.500. Je trekt deze om en uitknippen maar. Ook voor het designpapier is een handige lijn erin gemaakt. Die teken je ook uit. Het designpapier is van Craft Emotions. 

Nieuw deze maand is ook de label art 474.007.002. De teksten zijn al voorgeprint en je kunt ze zo uit het karton drukken en gebruiken op je creatie.

De bloemen heb ik gestanst uit de Fabric Art, Textile Red Check 400.903.011. Deze zijn ook nieuw en ook in het rose verkrijgbaar. 


Er is nu een challenge bij Dutch Doobadoo facebook groep met deze theepot. We willen graag heel veel theepotten zien :) Doen jullie mee? Dit kan tot zondagavond en onder de deelnemers wordt een leuk prijsje verloot. Jullie kunnen hier de theepot plaatsen:

https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoo/

Ik hoop dat jullie de theepot leuk vinden en een reactie vind ik altijd erg leuk om te lezen.

Ik wens jullie nog een fijne en zonnige dag!

Liefs,
Monique

1 opmerking:

  1. Hoi,hoi Monique,
    daar ben ik eindelijk weer eens, vakantie gehad, goed weer... dus kwam er even minder van.
    Maar je theepot is super mooi hoor met mooie spulletjes van Dutch Doobadoo erop!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen