Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 11 maart 2014

A Hug

Hallo allemaal,

Ik heb deze keer de flessenhanger van Dutch Doobadoo 470.713.005 gemaakt. Een erg leuk cadeau bij een fles wijn. Bovenop de flessenhanger heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art 470.713.103 schuin geplakt. Hierop heb ik een borduurpatroon van Jenine gebruikt uit de hobbydols 76.

Het 3D plaatje is van Janneke Brinkman. Boven de Shape Art heb ik de nieuwe randmal Franse lelie van Noor! Design. Ook de mal Liefs is een nieuwe mal van Noor! Design uit de nieuwe serie Sentiments. Ik vind deze zo leuk en overal voor te gebruiken.

Schuin achter de Shape Art heb ik een label geschoven. Daarop een Friendship stempel gestempeld met VersaMark . Witte embossingpoeder erover en verhit met de heat tool.

Boven de bloementoef heb ik nog cardboard hartjes 472.309.004 geplakt. Deze zijn zo leuk en op meerdere manieren te gebruiken. Je kunt de bovenste laag eraf peuteren en dan blijft er ribbelkarton over. Je kunt ook de bruine kant gebruiken en de witte kant die je ook nog kunt kleuren in de kleur die je wilt! Ik heb het gewoon wit gelaten en er paarse plakparels opgeplakt.







Ik hoop dat jullie de flessenhanger leuk vinden en een reactie vind ik altijd erg leuk om te lezen. Ik wens jullie een hele fijne dag en geniet van het prachtige weer. En heb je nog vragen, stel ze gerust hoor!

Liefs,
Monique

1 opmerking:

  1. Wow dit heb je prachtig gemaakt Monique!!! Ik heb de flessenmal ook en zag net bij Yvonne van Dutch Doobadoo ook al zo'n mooie! En dacht tja daar moet ik toch ook eens binnenkort mee aan de slag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen