Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 14 februari 2014

Liefs

Hallo allemaal,


Gisteren was het weer mijn beurt om een kaart te plaatsen op het HobbyVision Blog. Ik heb hiervoor de Accordeon Flip 3D Sizzix/Tim Holtz mal gebruikt. Als basis Bazill Cardstock paars en als designpapier de paperpad van Studio Light (paars).













Verder heb ik nog mallen van Noor! Design gebruikt:
Hoekmal Franse Lelie, Vogelhuisje, bloemen, swirl, hart.

Van Dutch Doobadoo heb ik de volgende artikelen gebruikt:

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. En een reactie vind ik altijd super om te lezen. Tot de volgende keer.

Liefs,
Monique

1 opmerking:

  1. Prachtig!!! Veel werk aan gehad zo te zien, super mooie kleuren ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen