Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 11 februari 2014

Gastdesigner Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Daar ben ik eindelijk weer eens. Het heeft even geduurd, maar ik heb niet stilgezeten hoor haha :) Ik heb 2 MDF artikelen opgepimpt voor de demodag afgelopen zaterdag bij HobbyVision. Ik zal ze een dezer dagen nog wel laten zien hier.

Maar ....... ik heb eerst nog ander nieuws. Ik ben door Jolanda Bergmans (van Noor! Design) benaderd of ik gast designer van de maand februari wilde zijn bij Dutch Doobadoo. Nou, jullie begrijpen het zeker wel. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!! Ik ben zo ontzettend trots en blij dat ik hiervoor gevraagd ben. Ik was ook zeer verbaasd ..... Ze vragen mij?? Nou, ik heb echt lopen stuiteren die dag, zweefde op een klein wolkje rond hahaha.

Ik mocht met de nieuwe artikelen van februari aan het werk. Ik heb van shape-art mal 470.713.107 de 3 grootste mallen uitgetekend en uitgeknipt. Op fluweelkarton heb ik de Noor!Design stempel silhouette-poppies gestempeld met Pan Pastel. Over de stempel een touwtje kruislings vastgemaakt en hierop een pijl van softboard 472.309.002 Dutch Doobadoo geplakt. Ik heb eerst de bovenste laag eraf gehaald en crackle paint erop gedaan. Achter de stempel heb ik de Postcard Stempel gestempeld op het designpapier van Noor!Design. Verder nog de kraft gears 479.002.001 bewerkt met versamark en daarna fran-tage white en bruine embossingpoeder erover gestrooid en verhit met de heattool. 

Verder heb ik nog de vlindermal van Noor!Design gebruikt en een randmal van Tim Holtz.

Zie ook: http://dutchdoobadoo.blogspot.nl







Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

Liefs en tot gauw weer,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Monique!! Wat een eer om gevraagd te worden door Jolanda!!! Maar je maakt ook prachtige creaties. Ik dacht dat ik al een reactie geplaatst had hier. Maar zag dat het niet zo is. Heb het ook druk, dat gevoel ken je vast, hihi. Maar toch schaam, schaam! Had het al wel gezien hoor. Maar dacht echt, nou ja gebeurd. ;-(
    Deze stempel had ik laatst gewonnen, je hebt hem mooi gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen