Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 28 december 2013

Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en het jaar is alweer voorbij. Een jaar met ups en downs. Een jaar waarin we mensen van dichtbij hebben verloren. Maar ook ups, gelukkig. 1 daarvan is dat Jenine van HobbyVision mij gevraagd heeft voor haar designteam. Ik ben haar hier ook heel dankbaar voor! Dit had ik echt nooit verwacht en vind het ook onwijs leuk om te doen! 

Vandaag mocht ik weer een creatie plaatsen. Ik ben nog een beetje in de kerstsferen en heb deze 2 kerstklokken van LGB opgepimpt. Na alle kerstkaarten wilde ik iets anders doen. 

Ik heb hiervoor de volgende materialen gebruikt.
Marianne Design: Ster, kerstboom, tag/label en lantaarn.
Noor!Design: IJskristallen, lantaarn, blauwe vierkante mal en de blauwe randmal die ik doormidden heb geknipt.

De lantaarn en de witte ijskristallen heb ik eerst bewerkt met versamark, daarna fran-tage erover ben dit vanaf de onderkant verhit. Hetzelfde heb ik gedaan met de blauwe vierkante mal en de blauwe ijskristallen. Maar dan met witte fran-tage. Het witte randje langs de tag en de kerstboom heb ik gemaakt met crackle paint.





Ik vind het erg leuk dat je mijn blog bezoekt. En een reactie vind ik altijd leuk :) Ook al was het alweer lang geleden dat ik iets geplaatst heb... Mijn voornemen is om in 2014 toch wat actiever in blogland te zijn. Ik wens jullie een hele prettige (en veilige) jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2014!

Liefs,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Prachtig Monique!
    Hele mooie detaisl.
    Groetjes Anita en een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat heb je dit super mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen