Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 8 december 2013

Dikke Kroel

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een kaartje maken voor het HobbyVision Design Blog. Het is dit kaartje geworden. Gisteren heb ik een PanPastel workshop gehad bij HobbyVision. Deel 5 en 6. Deze werd gegeven door Janet Blaauw.



Wil je weten welke materialen ik heb gebruikt? Kijk dan even op het HobbyVision Design Blog

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en ik wens jullie nog een fijne dag,

Liefs,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten